درباره ما

LINE-RASHEN

تاریخچه

شرکت راشن فعالیت خود را در زمینه تولید مبلمان اداری از سال 1377 آغاز نموده است. این مجموعه در طی این سالها با بهره گیری از فناوری و دانش روز دنیا با استفاده از مهندسین متخصص و نیروی انسانی کارآزموده و با تجربه ، محصولات و خدمات خود را با کیفیتی ممتاز در اختیار مشتریان ارجمند قرار داده است.
استفاده از مواد اولیه و قطعات با کیفیت ، زیر نظر طراحان و مهندسان حرفه ای با تست های آزمایشگاهی و کنترل های دقیق کمی و کیفی در خط تولید، به تولید محصولاتی با سطح کیفیت بالا انجامیده است. شرکت تولیدی راشن دارنده نشان استاندارد ملی ایران و همچنین عضو انجمن دارندگان نشان استاندارد ملی ایران می باشد.

هدف این مجموعه تولید محصولاتی با دوام بالا ، همراه با طراحی زیبا و ارگونومیک ، مطابق با استاندارد های تعریف شده و ارائه 36 ماه ضمانت و 10 سال خدمات پس از فروش می باشد و در این مسیر موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ( ISO9001:2015 ) از شرکت QA TECHNIC کشور آلمان گردیده است.
شرکت راشن رضایت مشتریان را سر لوحه فعالیت خود قرار داده و در راه رسیدن به این اهداف گام نهاده است و در این راستا در سال 1393 موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت رسیدگی به شکایات مشتریان (ISO10002:2014) از شرکت QA TECHNIC کشور آلمان گردیده است.
محصولات این شرکت در سال 1396 نمونه منتخب پژوهشگاه سازمان استاندارد ملی ایران شده است و همچنین موفق به دریافت تندیس و گواهینامه رسمی در اجلاس یکصد برند برتر و ارزش آفرین کشور گردیده است.

LINE-RASHEN

چرا محصولات راشن

23 سال تجربه

ما بیش از 23 سال تجربه در صنعت مبلمان اداری داریم

کیفیت بالا

تمام محصولات راشن از بالاترین کیفیت برخوردار است

تنوع محصولات

محصولات راشن دارای تنوعی بالایی می باشد

تضمیت خدمات

ضمانت و گارانتی خدمات پس از فروش راشن 36 ماه بعد از تولید میباشد

LINE-RASHEN

چرا محصولات راشن

راشن تمرکز خود را بر روی تولید صندلی اداری و  مبلمان اداری با کیفیت قرارداده است از این رو بیش از 20 سال است که با بالاترین کیفیت و بهره گیری از مواد اولیه درجه یک سعی بر آن دارد تا با رعایت استانداردهای ملی ایران، محصولی با دوام بالا و کیفیتی درخور مشتریان تولید و به بازار عرضه نماید.

راشن در طی این سالها با بهره گیری از فناوری و دانش روز دنیا با استفاده از مهندسین متخصص و نیروی انسانی کارآزموده و با تجربه ، محصولات و خدمات خود را با کیفیتی ممتاز در اختیار مشتریان ارجمند قرار داده است.

پخش ویدیو
aboutus-2-min

شرکت تولیدی راشن دارنده نشان استاندارد ملی ایران و همچنین عضو انجمن دارندگان نشان استاندارد ملی ایران می باشد. که با پشتوانه و تجربه 20 ساله موفق به تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد شده است. راشن در سراسر ایران بیش از 30 نماینده فعال دارد که این امکان را فراهم آورده تا همه هم میهنان دسترسی به محصولات راشن را داشته باشند، همچنین شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه آنلاین راشن محصولات مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با توجه به سلیقه خود روکش های مختلفی همچون چرم، پارچه و چرم پارچه در بیش از 50 رنگ را برای محصول خود انتخاب کرده تا ما محصول را به صورت سفارشی برای شما تولید و ارسال کنیم.

LINE-RASHEN

گواهینامه ها و استانداردها

افتخارات راشن
standard-1-min
  • مـبـلمـان اداری راشــن دارنـده نـشـان استانـدارد ملـی ایـران ، عضـو انـجـمـن دارنـدگـان
  • نـشان استـانـدارد مـلی ایـران ، دارنـده گواهـینامه بـیـن المـللی ISO9001 : 2015 مـدیـریت
  • کـیـفیت ISO10002 : 2014 رضـایـتـمـندی مـشـتـریـان از شـرکـت QA TECHNIC آلــمـان
standard-2-min
  • صندلی منتخب پژوهشگاه استاندارد ملی ایران
  • دریافت کننده تندیس و گواهینامه رسمی در اجلاس یکصد برند برتر و ارزش آفرین کشور
  • دارنده تندیس هافکس 2010 و 2013 از نمایشگاه های بین المللی مبلمان اداری
  • دارنده لوح تقدیر از اولین دوره مسابقه مبلمان صادراتی ایران
  • گواهی عضو افتخاری هیئت علمی مرکز پژوهش و آموزش مدیریت ایران
LINE-RASHEN

برخی از مشتریان ما

اعتماد به ما